پایان نامه - پروپوزال - SPSS

پایان نامه مدیریت - پروپوزال - تحلیل آماری

پایان نامه - پروپوزال - SPSS

پایان نامه مدیریت - پروپوزال - تحلیل آماری

پرسشنامه رضایت شغلی JDI

| چهارشنبه, ۲۳ مهر ۱۳۹۳، ۱۰:۲۸ ق.ظ | ۸ نظر

دانلود رایگان پرسشنامه رضایت شغلی JDI


دانلود مستقیم    دریافت

حجم: 388 کیلوبایت

نظرات  (۸)

خیلییییییی ممنونممممممم
پاسخ:
سلام و عرض ادب
خواهش میکنم.
سلام
با سپاس فراوان بابت وبلاگ پربارتون
اگه ممکنه پرسشنامه مدیریت دانش شرون لاوسون رو هم یا در وبلاگ بذارید یا ایمیل کنید واسم

سلام

با سپاس از در اختیار گذاشتن پرسشنامه
امکانش هست که طریقه تفسیر پرسشنامه JDI  رو توضیح بدین
سلام

پرسشنامه عالی بود
سلام.من پرسشنامه کیفیت زندگی کاری والتون را می خواهم.با تشکر
سلام خیلی ممنون از وبلاگ خوبتون.....
ببخشید من دنبال یک پرسشنامه درباره رضایت از رشته میگردم... میشه واسم ایمیل کنین یا بذارین  وبلاگتون دانلود کنم
خیلی ممنون
با عرض سلام و درود
من پرسشنامه 54 سوالی  رضاینت شغلی JDI رو میخواستم آیا امکانش هست که در سایت قرار بدین یا به ایمیلم ارسال کنید؟
موفق و پیروز باشید
با سلام. ممنون . خدا قوت.
پاسخ:
سلام.
ممنون بابت بازدیدتون از این وبلاگ.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی